Koszyk jest pusty

Warunki umowy hostingowej MyDreams.cz

I. Podstawowe pojęcia

  1. Usługodawcą jest firma MyDreams innovations s.r.o. z siedzibą przy ul. Srázná 229, Hýskov, 26706, numer identyfikacji podatkowej (IČ) 02543524, numer identyfikacji podatkowej VAT (DIČ): CZ02543524, wpisana do rejestru handlowego w Pradze, dział C, numer wpisu 220668, prowadząca usługi hostingowe na MyDreams.cz, Hostzona.cz, EUhosting.cz, GeekHosting.cz, xxxhosting.cz, ZLO.ST, usdwebhosting.com, wishosting.cz, bitcoinwebhosting.cz, bitcoinVPS.cz a mydreams.hosting, począwszy od 01.03.2004 roku.
  2. Użytkownikiem jest dowolna osoba prawna lub fizyczna zdolna do czynności prawnych, która, przestrzegając tych Ogólnych Warunków Handlowych, zawiera umowę z Usługodawcą w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych.
  3. Przez eksploatację serwera rozumie się świadczenie usług telekomunikacyjnych polegających na technicznym zarządzaniu domeną drugiego poziomu oraz hostingu użytkownika na środkach technicznych dostarczonych przez Usługodawcę i działających na terenie Unii Europejskiej.

II. Warunki świadczenia usług, prawa i obowiązki Usługodawcy, prawa i obowiązki Użytkownika

  1. Usługodawca na podstawie zawartej umowy zapewnia użytkownikowi nieprzerwane działanie serwerów, na których świadczona jest usługa użytkownika.
  2. Usługodawca na podstawie zawartej umowy zapewnia użytkownikowi nieprzerwane monitorowanie własnych środków technicznych, w tym serwisowanie i odpowiednie wsparcie techniczne oraz hotline w zależności od rodzaju świadczonej usługi. Usługodawca zapewni użytkownikowi rejestrację i obsługę domeny drugiego poziomu u administratora domeny.
  3. W celu świadczenia usług zgodnie z Umową o świadczenie usług telekomunikacyjnych, użytkownik zobowiązuje się do udzielenia koniecznej współpracy usługodawcy, w szczególności przy montażu, dostrojeniu, konserwacji, uzupełnianiu, naprawie, modyfikacji, pomiarze, przeglądzie, demontażu itp. urządzenia technicznego usługodawcy, przez cały okres trwania umowy.
  4. Użytkownik jest świadomy, że usługi są świadczone wyłącznie dla jego własnych potrzeb, i nie może umożliwić korzystanie z tych usług osobom trzecim bez pisemnej zgody usługodawcy.
  5. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone usługodawcy w wyniku jakiegokolwiek nieuprawnionego korzystania z usług świadczonych przez usługodawcę.
  6. Użytkownikowi jest zabronione, a usługodawca ma prawo natychmiast zakończyć świadczenie usług zgodnie z Umową, jeżeli użytkownik naruszy zakaz i za pośrednictwem usługodawcy będzie działał w Internecie:
    • Oferować lub rozpowszechniać treści sprzeczne z prawem Czech i obowiązującymi międzynarodowymi umowami, którymi Czechy są związane
    • Propagować uciskanie podstawowych praw i wolności gwarantowanych w Konstytucji wobec grup, jednostek lub narodów
    • Oferować lub rozpowszechniać nielegalną pornografię
    • Prowadzić serwery oferujące nielegalne oprogramowanie w celu dalszej odsprzedaży i dostarczania tego nielegalnego oprogramowania osobom trzecim
    • Prowadzić serwery zajmujące się spamem
    • Prowadzić serwery obciążające systemy bazodanowe (np. nieodpowiednie bazy danych, błędne indeksowanie danych itp.)
    • Umieszczać w Internecie treści rasistyczne; treści, które mogą zaszkodzić reputacji Usługodawcy lub inne materiały, których treść jest sprzeczna z prawem Czech lub międzynarodowymi umowami, którymi Czechy są związane
    • Prowadzić serwery użytkowników, którzy szkodzą reputacji Usługodawcy lub jego pracowników
    • Naruszać prawa autorskie i prawa innych osób trzecich, w tym prawa własności intelektualnej
    • Prowadzić serwery, których treść jest sprzeczna z dobrymi obyczajami
    • Używać i rozpowszechniać narzędzia zagrażające bezpieczeństwu Internetu
    • Prowadzić długotrwałe i obciążające procesy wydajnościowe
    • Prowadzić jakiekolwiek serwery, które można by częściowo przypisać do jednej z wyżej wymienionych kategorii, a ewentualne zakwalifikowanie treści użytkownika do jednej z powyższych kategorii pozostaje w pełni w gestii Usługodawcy.
  7. W przypadku, gdy użytkownik dopuści się czynności wymienionej we wcześniejszym akapicie (bez wcześniejszej pisemnej zgody Usługodawcy), ponosi odpowiedzialność za szkody, które powstały w związku z takim naruszeniem umownych obowiązków.

III. Domény

  1. Zarządcą nazw domenowych w domenie "top level" wybranym przez użytkownika jest firma Subreg.cz, która ma upoważnienie do rejestracji domen drugiego poziomu (dalej zwana rejestratorem).
  2. Użytkownik ma prawo do korzystania z nazwy domenowej w domenie drugiego poziomu wynajętej od rejestratora. Za tę dzierżawę nazwy domenowej użytkownik płaci dostawcy, a ten opłatę wybieranemu przez siebie rejestratorowi.
  3. Wszelkie prawa dyspozycyjne do wynajętej i opłaconej nazwy domenowej należą do użytkownika, który jest uprawniony do korzystania z tej nazwy zgodnie z warunkami umowy odpowiedniego rejestratora domeny drugiego poziomu.
  4. Użytkownik jest świadomy, że cena domen może być dowolnie zwiększana lub obniżana w zależności od kursu EUR i USD względem czeskiej korony.

IV. Wady, przerwy, reklamacje, awarie

  1. V związku z usługami mogą wystąpić ich tymczasowe ograniczenia, przerwy lub obniżenie jakości. W takim przypadku dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które użytkownikowi lub osobom trzecim mogą wyniknąć z niedziałania serwera, uszkodzenia, utraty lub wycieku danych. Podobnie dostawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadkach wymienionych w ust. 2, 5 i 8 niniejszego artykułu.
  2. Dostawca ma prawo do planowanej przerwy w działaniu każdego ze swoich serwerów w dowolnej usłudze w celu przeprowadzenia koniecznych aktualizacji oprogramowania, konserwacji lub wymiany sprzętu, w zakresie 60 minut. Dostawca jest zobowiązany do poinformowania o planowanej przerwie na swojej stronie internetowej najpóźniej 24 godziny przed rozpoczęciem przerwy.
  3. Dostawca będzie starał się przeprowadzać przerwy w czasach o mniejszym obciążeniu, w weekendy, święta i w godzinach nocnych. Przerwa będzie trwać tyle, ile jest to konieczne do wykonania działań zgodnie z ust. 2 tego artykułu.
  4. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przeszkody, które wystąpiły niezależnie od jego woli i uniemożliwiają mu wykonywanie swoich obowiązków. Skutki wyłączenia odpowiedzialności ograniczają się tylko do czasu trwania przeszkody związanej z tymi skutkami. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności wobec użytkownika lub osób trzecich za szkody, w tym roszczenia o odszkodowanie za utracone zyski, wynikłe z przerw w dostawie usług, które wystąpiły z powodu działań siły wyższej, nadużycia usług przez osoby trzecie lub ich nielegalnych ingerencji.
  5. Użytkownik jest zobowiązany zgłosić reklamację przerw i awarii dostawcy pisemnie w terminie nie dłuższym niż trzy dni kalendarzowe od ich zakończenia lub usunięcia usterki.
  6. Użytkownik nie ma prawa do zniżki z tytułu cen usług w związku z przerwą w pracy centrum housingowego, w którym znajdują się środki techniczne dostawcy.
  7. Reklamacja nie ma odroczenia i użytkownik jest zobowiązany do zapłacenia dostawcy opłat za usługi w pełnej wysokości do terminu płatności.
  8. Dostawca nie przyzna zniżki od cen świadczonych usług, jeśli użytkownik nie płaci za usługi w odpowiednim terminie. Jeśli dostawca przyzna użytkownikowi zniżkę od cen usług w ramach postępowania reklamacyjnego, a użytkownik nie płaci za usługi w odpowiednim terminie, dostawca ma prawo zaliczyć wszystkie swoje roszczenia finansowe wobec użytkownika do przyznanej zniżki od cen usług.
  9. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody, jakie dostawcy lub osobom trzecim mogą wyrządzić, w szczególności poprzez uruchamianie nieodpowiednich i obciążających skryptów na serwerze dostawcy, które obniżają prędkość odpowiedzi maszyn dostawcy lub uniemożliwiają dostęp osobom trzecim.
  10. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody, jakie dostawcy lub osobom trzecim mogą wyrządzić, poprzez wysyłanie niechcianej poczty elektronicznej z serwera. Szkody wynikające z tego mogą obejmować umieszczenie adresu IP serwera na czarnych listach, kary finansowe od autorytetów antyspamowych i Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Użytkownik jest świadomy, że oprócz przyznanej zniżki od cen świadczonych usług, dostawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieudzielenia usług lub wadliwego udzielenia usług.
  12. Użytkownik jest zobowiązany do tworzenia lokalnych kopii swoich danych znajdujących się na serwerach dostawcy.

V. Zamówienia, umowy, warunki płatności

  1. Użytkownik zamawia zamierzoną usługę od dostawcy, zawierając umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W ramach tej umowy strony uzgadniają przedmiot i zakres świadczeń, warunki płatności i inne.
  2. Za świadczone usługi dostawcy przysługuje opłata. Sposób rozliczania poszczególnych usług udzielonych użytkownikowi jest określany w zależności od rodzaju usługi. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania warunków płatności określonych w umowie. Strony uzgadniają cenę świadczonych usług w zależności od okresu fakturowania, ewentualnych rabatów lub dopłat, sposobu płatności, długości okresu fakturowania itp.
  3. W przypadku płatnych usług dostawca będzie wystawiał faktury z góry, o ile strony nie uzgodnią inaczej. W dniu otrzymania płatności dostawca aktywuje usługę dla użytkownika i wraz z protokołem konfiguracyjnym wyśle użytkownikowi fakturę końcową na adres e-mail.
  4. Użytkownik nie ma prawa do zwrotu proporcjonalnej części opłaty za usługi niewykonane w przypadku wcześniejszego zakończenia umowy przez użytkownika bez podania ważnego powodu, takiego jak na przykład niewykonanie warunków umowy przez dostawcę.
  5. Zgodnie z ustawą o ewidencji obrotu dostawca jest zobowiązany do wystawienia użytkownikowi rachunku. Jednocześnie dostawca jest zobowiązany do elektronicznego zarejestrowania przychodu u organu podatkowego online, a w przypadku awarii technicznej najpóźniej w ciągu 48 godzin.
  6. Klient wyraża zgodę na wystawienie rachunku elektronicznego zgodnie z ustawą o ewidencji obrotu.
  7. Dostawca zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z użytkownikiem przed rozpoczęciem świadczenia usług, jeśli zaobserwuje jakiekolwiek wątpliwości co do użytkownika.

VI. Czas trwania i rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych danych

  1. Umowę można zawrzeć na określony czas, a mianowicie na okres do jednego roku.
  2. Wypowiedź Umowy użytkownik zobowiązany jest przesłać na piśmie (w formie elektronicznej) na adres e-mail dostawcy. Dostawca potwierdzi odbiór wypowiedzi użytkownikowi za pomocą wiadomości e-mail zwrotnej. Wypowiedź na piśmie można również wysłać poleconym listem na adres siedziby dostawcy. W przypadku wątpliwości co do daty doręczenia przyjmuje się, że wypowiedź na piśmie została dostarczona dostawcy najpóźniej siódmego dnia od dnia złożenia na pocztę.
  3. Jeśli użytkownik w trakcie okresu wypowiedzenia nie zmieni dostawcy hostingu (w tym zmiany rekordu DNS i administratora technicznego), zobowiązuje się do zapłacenia faktury wystawionej przez dostawcę za kolejny okres czasu zgodnie z dotychczasową usługą.
  4. Dostawca ma prawo natychmiast rozwiązać umowę, jeśli użytkownik narusza warunki umowy lub ogólne warunki handlowe, nie płaci za świadczone usługi lub jest zaległy w płatnościach wobec dostawcy o więcej niż 14 dni.
  5. Rozwiązanie umowy przez dostawcę odbywa się w następujący sposób:
    • Pierwszy dzień zwłoki w wypełnieniu zobowiązań finansowych - Zawieszenie usług
    • 10 dni zwłoki w wypełnieniu zobowiązań finansowych - Zakończenie usług i usunięcie wszystkich danych bez możliwości odzyskania.
  6. W przypadku naruszenia warunków umowy przez dostawcę, użytkownik ma prawo natychmiast złożyć wypowiedzenie umowy.
  7. Dostawca przesyła wypowiedzenie użytkownikowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany w umowie.

VII. Rejestracja użytkownika

  1. Wszystkie dane wprowadzane podczas rejestracji, w innych formularzach i umowach muszą być prawdziwe. W przypadku jakiejkolwiek zmiany tych danych, użytkownik jest zobowiązany do ich zaktualizowania lub poproszenia o aktualizację od dostawcy. Dane można zmieniać online bezpośrednio za pośrednictwem interfejsu dostawcy.
  2. Zarejestrowany użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie zamówienia, żądania i działania dokonane za pośrednictwem administracji na MyDreams.cz.
  3. Zarejestrowany użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszystko, co dzieje się na koncie w związku z ujawnieniem jego nazwy użytkownika i hasła innej osobie, co nie jest spowodowane przez dostawcę.
  4. Zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o nowościach w ofercie firmy dostawcy w formie wiadomości e-mail.
  5. Zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie informacji o sobie (z wyjątkiem danych osobowych chronionych ustawą nr 101/2000 Coll.) do celów marketingowych dostawcy.

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Informacje o klientach są przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami Republiki Czeskiej, w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych nr 101/2000 Coll., w późniejszych zmianach i przepisach.
  2. Wszelkie dane uzyskane od klientów są używane wyłącznie do celów wewnętrznych firmy i nie są przekazywane osobom trzecim. Wyjątkiem są firmy zajmujące się transportem lub płatnościami, którym dane osobowe klientów są przekazywane w minimalnym zakresie niezbędnym do bezproblemowego realizowania zamówienia. Bez wyraźnej zgody klientów, dane osobowe są przetwarzane tylko i wyłącznie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, a w szczególności w § 5 ust. 2 lit. b) i w § 5 ust. 6.
  3. Poprzez złożenie i opłacenie zamówienia, użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i na przesyłanie komunikatów handlowych.
  4. Zgoda jest udzielana zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwanej "GDPR", ustawą nr 101/2000 Coll. o ochronie danych osobowych, a także ustawą nr 480/2004 Coll. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego oraz zmieniającymi niektóre inne ustawy.
  5. Użytkownik niniejszym wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez MyDreams innovations s.r.o., z siedzibą w Hýskov, pod adresem Srázná 229, 26706, NIP: CZ02543524, jako administratora danych osobowych, a także zgadza się na przetwarzanie tych danych (w tym za pomocą automatyzacji, w szczególności poprzez zbieranie, monitorowanie, profilowanie, ocenę i przechowywanie) w celu zrozumienia potrzeb użytkownika i oferowania odpowiednich ofert handlowych i programów lojalnościowych klienta dostawcy, zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej. Dane osobowe, które będą przetwarzane na podstawie tej zgody, obejmują imię, nazwisko, tytuł, miejsce zamieszkania/miejsce prowadzenia działalności gospodarczej, datę urodzenia, numer ubezpieczenia społecznego, numer konta bankowego, informacje z dokumentów tożsamości, informacje dotyczące płatności i wiarygodności płatniczej, dane SIPO, numer telefonu i adres e-mail, informacje identyfikujące urządzenie lub osobę związane z korzystaniem z urządzenia, takie jak adresy IP lub identyfikatory plików cookie i informacje o preferencjach zakupowych.
  6. Ta zgoda jest udzielana dobrowolnie przez użytkownika i zgodnie z jej postanowieniami może być wycofana w dowolnym momencie.
  7. Użytkownik zdaje sobie sprawę, że nieudzielenie lub odmowa zgody na przetwarzanie danych osobowych może spowodować, że niektóre usługi nie będą dostosowane do jego potrzeb.
  8. Użytkownik zdaje sobie również sprawę, że bez udzielenia tej zgody dostawca ma prawo do przesyłania ofert handlowych i komunikatów z ofertą własnych produktów i usług w okresie obowiązywania umowy, aż do wyrażenia odmiennej zgody.
  9. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych nr 101/2000 Coll. w późniejszych zmianach, obowiązującą od 25 maja 2018 r., w rozumieniu Rozporządzenia GDPR, operator ma prawo przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie:
    • Imię i nazwisko, tytuł, numer PESEL lub data urodzenia, miejsce urodzenia, płeć
    • Stałe lub inne miejsce zamieszkania oraz obywatelstwo, numer telefonu, adres e-mail do dostarczania korespondencji elektronicznej
    • Kopie dokumentów tożsamości potwierdzających tożsamość użytkownika
    • W przypadku osoby prowadzącej działalność gospodarczą: nazwa firmy, dodatkowa nazwa lub inny znak rozpoznawczy, miejsce prowadzenia działalności i numer identyfikacyjny osoby
    • Numer konta bankowego wraz z nazwiskiem właściciela konta
    • Informacje dotyczące dokonanych i anulowanych transakcji płatniczych
    • Całą komunikację przeprowadzoną pomiędzy stronami
    • Informacje zebrane z ankiet lub podobnych formularzy, które mogą być przekazywane do wypełnienia
    • Adres IP i logi
    • Informacje dotyczące wizyt na naszej stronie internetowej, w szczególności dane operacyjne, dane lokalizacyjne, dzienniki serwera itp., a także informacje o zachowaniu użytkownika w internecie.
  10. Administrator danych ma prawo udostępnić te dane organom państwowym na ich żądanie.
  11. Jeśli istnieje prawdopodobieństwo, że konkretny przypadek naruszenia ochrony danych osobowych będzie powodować wysokie ryzyko naruszenia praw i wolności osoby, administrator danych poinformuje Cię o tym naruszeniu bez zbędnego opóźnienia.
  12. Jeżeli użytkownik poprosi o informacje na temat przetwarzania swoich danych osobowych, to zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (ZOOÚ), administrator danych jest zobowiązany dostarczyć tę informację bez zbędnego opóźnienia. Treść informacji zawsze obejmuje informację o celu przetwarzania danych osobowych, danych osobowych lub kategoriach danych osobowych, które są przedmiotem przetwarzania, wraz ze wszystkimi dostępnymi informacjami o ich źródle; charakterze automatycznego przetwarzania w kontekście jego wykorzystania do podejmowania decyzji, jeśli na podstawie tego przetwarzania podejmowane są działania lub decyzje, które naruszają prawo i prawnie uzasadnione interesy osoby, której dane dotyczą; odbiorcach lub kategoriach odbiorców. Administrator danych ma prawo do żądania odpowiedniej opłaty za udostępnienie informacji, która nie przekracza kosztów niezbędnych do jej udostępnienia. Obowiązek administratora danych dostarczenia informacji podmiotowi danych, zgodnie z § 12 ZOOÚ, może zostać spełniony przez przetwarzającego.
  13. Użytkownik ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (w tym potwierdzenia, czy przetwarza się dane osobowe dotyczące użytkownika), prawo do ich poprawienia lub usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  14. Dane fizyczne są przechowywane na terenie Unii Europejskiej, a użytkownik spełnia warunki GDPR w zakresie lokalizacji danych.

IX. Specjalne ustalenia

Serwery VPS - prawa i obowiązki użytkowników

  1. Użytkownik na swoim serwerze VPS musi umożliwić funkcję ping (ICMP reply), aby umożliwić monitorowanie serwera VPS. W przypadku wynajmu serwera dedykowanego musi również udostępnić informacje o zasobach systemowych za pośrednictwem protokołu SNMP.
  2. Na serwerach VPS nie jest dozwolone prowadzenie długotrwałych procesów o dużej mocy obliczeniowej, zwłaszcza wydobywanie kryptowalut i obliczenia o dużej wydajności.

Serwery i aplikacje do masowego wysyłania e-maili - prawa i obowiązki użytkownika

  1. Użytkownikowi jest zabronione prowadzenie masowego rozsyłania wiadomości e-mail na serwerach dostawcy.
  2. Wyjątkiem dla masowego rozsyłania wiadomości e-mail są serwery oparte na wirtualizacji KVM oraz produkty i usługi do tego celu przeznaczone.
  3. Każdą skargę dotyczącą masowego rozsyłania wiadomości e-mail z serwera użytkownika dostawca przekaże użytkownikowi w celu natychmiastowego rozwiązania i naprawy sytuacji.
  4. Jeśli użytkownik nie rozwiąże skargi dotyczącej masowego rozsyłania wiadomości e-mail z serwera użytkownika w ciągu 6 godzin od powiadomienia przez dostawcę, dostawca wstrzyma działanie serwera użytkownika bez dodatkowego upomnienia.
  5. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone dostawcy w wyniku nieupoważnionego korzystania z dostarczonych usług zgodnie z punktem 2.5.

Serwery pocztowe

  1. Operator może automatycznie usuwać dane z kosza na serwerze pocztowym.

 

X. NDA - Załącznik dotyczący poufności

  1. Biorąc pod uwagę, że dostawca uważa te działania za poufne,
    - w ramach tych działań udzielania informacji, których poufność i poufność zależy od dostawcy
    - żąda zachowania poufności wobec nich,

    zdecydowały się obie strony zgodzić się na te warunki handlowe.
  2. Operator i użytkownik ustalili, że poniższe postanowienia i warunki będą stosowane w przypadku, gdy jedna ze stron umowy (zwanej dalej "Dostawcą informacji poufnych") udzieli drugiej stronie umowy (dalej "Odbiorcy informacji poufnych") poufnych informacji.
  3. Wszystkie informacje poufne należące wyłącznie do Dostawcy informacji poufnych i udzielone Odbiorcy informacji poufnych pozostają wyłączną własnością Dostawcy informacji poufnych. Odbiorca informacji poufnych musi zachować i chronić ich charakter poufny z takim samym wysiłkiem, jaki poświęca ochronie własnych informacji poufnych, ale co najmniej w takim zakresie, jaki jest obowiązujący w świetle wszystkich okoliczności.
  4. Z wyjątkiem zakresu wymaganego na potrzeby niniejszej umowy Odbiorca informacji poufnych zgadza się, że nie będzie w żaden sposób powielać, ani udostępniać osobom trzecim żadnych informacji poufnych, ani swoim pracownikom ani przedstawicielom, którzy nie potrzebują tych informacji do celów tej umowy i współpracy Stron umowy.
  5. Wszelkie informacje poufne w formie niematerialnej i materialnej (np. Informacje z ftp i baz danych MySQL, listy mailingowe) dostarczone na mocy niniejszej umowy są i pozostają własnością Dostawcy informacji poufnych i zostaną zniszczone po zakończeniu umowy.
  6. Informacje poufne obejmują w szczególności
    • tajemnice handlowe, procedury, definicje, specyfikacje, programy, wszystkie informacje z ftp i bazy danych MySQL, listy mailingowe, techniczne i inne know-how, metody i procedury operacyjne, strategie handlowe, plany handlowe i marketingowe, propozycje, umowy, finansowe, handlowe i inne dane operacyjne Stron umowy,
    • informacje dotyczące klientów itp., dane podlegające ochronie na mocy specjalnych przepisów (w szczególności informacje stanowiące część tajemnicy bankowej na mocy ustawy nr 21/1992 Sb. w sprawie banków i danych osobowych oraz w zakresie zainteresowań ogólnych na mocy ustawy nr 101/2000 Sb. w sprawie ochrony danych osobowych oraz zmieniającej niektóre ustawy)
  7. Dostawca nie będzie publikował użytkowników w ramach referencji firmy bez wyraźnej zgody użytkownika.
  8. Dostawca nie udzieli żadnych danych kontaktowych użytkownika stronom trzecim, z wyjątkiem obowiązków ustawowych, organów antyspamowych i operatora centrum danych.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Te Ogólne Warunki Handlowe stanowią integralną część Umowy o świadczenie usług telekomunikacji danych.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany tekstu Ogólnych Warunków Handlowych.
  3. Zmienione warunki handlowe wchodzą w życie i stają się skuteczne od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały opublikowane na stronie internetowej usługodawcy.
  4. W przypadku dostarczania wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomość uważa się za dostarczoną drugiej stronie trzeciego dnia po jej wysłaniu.
  5. Strony zobowiązują się do natychmiastowego informowania siebie nawzajem o zmianach w swoich danych kontaktowych (siedziby, adresy, numery telefonów, fakse, adresy e-mail itp.).
  6. Zmiany i dodatki do Umów muszą mieć formę pisemną i być podpisane przez osoby uprawnione do działania w imieniu stron umowy.
  7. Zgodnie z przepisami § 262 ust. 1 Kodeksu Handlowego strony umówiły się, że ich zobowiązania wynikające z umowy będą regulowane Kodeksem Handlowym. W sprawach nieskupionych tym kodeksem stosuje się Ustawę nr 151/2000 z dnia 19 lipca 2000 r. o telekomunikacji, Ustawę nr 101/2000 z dnia 6 kwietnia 2000 r. o ochronie danych osobowych oraz, w miarę potrzeb, Kodeks Cywilny.
  8. Przy zawieraniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacji danych użytkownik otrzyma jedną kopię tych Ogólnych Warunków Handlowych. Podpisując Umowę o świadczenie usług telekomunikacji danych, użytkownik oświadcza, że zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Handlowymi świadczenia usług na serwerach MyDreams.cz.
  9. Strony umówiły się, że wszelkie spory majątkowe między nimi wynikłe na podstawie lub w związku z umową będą ostatecznie rozstrzygane przez Sąd Rejonowy w Beroun, CZ.
  10. Te Ogólne Warunki Handlowe wchodzą w życie od dnia 01.05.2018 roku.